بازدید از مجموعه زنیط
داستان برگزاری جشنواره
طی جلسه ای که من و آقای عبائی (درواقع گروه کاکتوس) با آقای مهندس حمیدرضا مزاریان (دبیر انجمن مراکز تحقیق و توسعه) به عنوان کارگروه دیجیتال مارکتینگ داشتیم، قرار شد به ایشون کمک کنیم، جشنواره تجلیل از پیشگامان تحقیق و توسعه رو برگزار کنیم.
زمانمون خیلی کم بود و تعداد مجموعه ها بالا.
قرار شد از ۲۳ مجموعه تجلیل کنیم و برای هر کدوم یه تیزر معرفی برای روز جشنواره آماده کنیم.
بعد از جلسه و بعد از مشورت با آقای اشکان ضیایی تصمیم بر این شد به همراه ایشون از ۲۳ مجموعه بازدید کنیم و ویدئوهای اون مجموعه ها رو نگاه کنیم که ببینیم از کدومشون میشه استفاده کرد.
خوبی اینکه با فرد متخصص مشورت کنی همینه که بهترین راه حل رو توصیه میکنه. و اگه اون کار درست اجرا شه، خروجی به اون چیزی که میخوای نزدیکه.
بازدید از مجموعه زنیط
چهارشنبه، 12 بهمن ۱۴۰۱، اولین روز بازدید و اولین مجموعه ای که رفتیم، مجموعه بزرگ و با سابقه زنیط بود.
با آقای حسین شجاعی هماهنگ کردم و ایشون با لب همیشه خندونشون از ما به گرمی استقبال کردن.
به دلیل مسافت زیاد کارخونه، از دفتر اداری داخل شهر بازدید کردیم. به خوبی با ما همکاری کردن و اتفاقا اون روز آقای براتیان اومدن و یه گفتگوی صمیمانه با ایشون هم داشتیم.
نکته جالب اینجا بود که توی سالهای دور ایشون هم توی زمینه فیلم سازی تجربه داشتن.
تجربه من از بازدید مجموعه زنیط
وارد مجموعه زنیط که میشی، احساس اصیل بودن این برند کاملا بهت دست میده. روی خوش و افتادگی آقای حسین شجاعی هم این احساس خوب رو تشدید میکنه. محیط شون کاملا یکدست و آروم هست. همکارانشون توی واحدهای دیگه کاملا با آغوش باز با ما همکاری میکردن. و این همکاریشون به ایجاد تجربه یک حس خوب کمک میکرد.
همین موارد هست که بین برند ها تفاوت ایجاد میکنه.
همیشه زنیط رو از دور میشناختم و یه نوع دیدگاهی ازشون داشتم. ولی الان که با مدیرانشون ارتباط نزدیکی دارم میفهمم برند اصیل بودن چه معنی داره.
دست مریزاد میگم به مدیران این مجموعه که سالیان سال هست دارن به اقتصاد استان و حتی کشور کمک میکنن.
دیدگاهتان را بنویسید