شبکه های اجتماعی
ولی توی ایران بیشترین محبوبیت رو در حال حاضر اینستاگرام داره. پس نباید از فعالیت توی این شبکه ی اجتماعی پر استقبال غافل شد.
برای هر کسب و کار استفاده از اینستاگرام یه تعریفی داره. و نحوه فعالیت هر کسب و کار در اون، بستگی به بازار هدف، بودجه، نوع کسب و کار و موارد دیگه تعیین میشه.
بعضی اوقات ما توی اینستاگرام باید بفروشیم. (البته این شبکه ی اجتماعی برای فروش نیست ولی با توجه به استقبال زیاد این اتفاق میفته)
یا باید خودمونو معرفی کنیم و یا فقط باید حضور داشته باشیم که اگر کسی توی این بستر دنبال ما گشت بتونه ما رو پیدا کنه.
شاید بگین همه ی اینا هدف ما میتونه باشه.
درسته، ولی اولویت بندی به ما کمک میکنه که بتونیم برنامه ریزی و استراتژی درستی داشته باشیم که از این ابزار بهترین استفاده رو ببریم.
اینکه اینستاگرام چطور میتونه به کسب و کار شما کمک کنه رو بعد از بررسی کسب و کار شما میتونیم بهش برسیم.
پس اگه دوست دارین بدونین این ابزار چه کمکی میتونه به کسب و کار شما بکنه؟
توی “فرم درخواست آنالیز صفحات اجتماعی” (اگه با گوشی هستین، یه مقدار پایین تر هست و اگه با کامپیوتر یا لپ تاپ هستین، سمت چپ صفحه است.) اطلاعات تماس و نوع کسب و کار و اگر براش پیجی راه اندازی کردین واسه من بفرستین تا بعد از یه بررسی با هم در موردش صحبت کنیم.