شبکه های اجتماعی

در حال حاضر شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی روی دیده شدن یک کسب و کار یا یک شخص دارن، مثل: اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب و …

ولی توی ایران بیشترین محبوبیت رو در حال حاضر اینستاگرام داره. پس نباید از فعالیت توی این شبکه ی اجتماعی پر استقبال غافل شد.

برای هر کسب و کار استفاده از اینستاگرام یه تعریفی داره. و نحوه فعالیت هر کسب و کار در اون، بستگی به بازار هدف، بودجه، نوع کسب و کار و موارد دیگه تعیین میشه.

بعضی اوقات ما توی اینستاگرام باید بفروشیم. (البته این شبکه ی اجتماعی برای فروش نیست ولی با توجه به استقبال زیاد این اتفاق میفته)

یا باید خودمونو معرفی کنیم و یا فقط باید حضور داشته باشیم که اگر کسی توی این بستر دنبال ما گشت بتونه ما رو پیدا کنه.

شاید بگین همه ی اینا هدف ما میتونه باشه.

درسته، ولی اولویت بندی به ما کمک میکنه که بتونیم برنامه ریزی و استراتژی درستی داشته باشیم که از این ابزار بهترین استفاده رو ببریم.

اینکه اینستاگرام چطور میتونه به کسب و کار شما کمک کنه رو بعد از بررسی کسب و کار شما میتونیم بهش برسیم.

پس اگه دوست دارین بدونین این ابزار چه کمکی میتونه به کسب و کار شما بکنه؟

توی “فرم درخواست آنالیز صفحات اجتماعی” (اگه با گوشی هستین، یه مقدار پایین تر هست و اگه با کامپیوتر یا لپ تاپ هستین، سمت چپ صفحه است.) اطلاعات تماس و نوع کسب و کار و اگر براش پیجی راه اندازی کردین واسه من بفرستین تا بعد از یه بررسی با هم در موردش صحبت کنیم.


فرم درخواست آنالیز صفحات اجتماعی


"*" indicates required fields

ورود به صفحه ی وب سایت ناصر بهرام فر
ورود به صفحه ی مشاوره ناصر بهرام فر